Jelenlegi hely

Tájékoztatás elektronikus ügyindítás lehetőségéről

Tisztelt Ügyfeleink!

Baktalórántháza Város Önkormányzata, valamint az Önkormányzat által alapított költségvetési szervek 2018. január 1. napjával csatlakoztak a feladatellátást támogató, számítástechnikai hálózaton keresztül távoli alkalmazásszolgáltatást nyújtó elektronikus információs rendszerhez (Application Service Provider, ASP).

Az elektronikus ügyintézés és bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény előírásai szerint az Önkormányzatnak valamennyi ügyben kötelező az elektronikus ügyintézés lehetőségének biztosítása.

Ennek megfelelően elektronikus ügyindításra a https://ohp.asp.lgov.hu internetes honlapon az önkormányzat kiválasztását követően van lehetőségük, ahol jelenleg 43 különféle űrlapot publikáltunk. Az ügyintézés elindításához szükséges a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítás, amely lehet ügyfélkapus azonosítás, részleges kódú telefonos azonosítás, illetve E-SZIG azonosítás.

 

Tisztelettel:

dr. Lovász Zsuzsa

jegyző

  2019. július 02. – kedd – 11:07